فراموشی و بازیابی رمز dvr و دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن

ریست و بازیابی رمز dvr و دوربین مداربسته
۴٫۵
(۲)

بازیابی رمز دوربین مداربسته (dahua and hikvision)

بازیابی رمز dvr و ریست دوربین مدار بسته یکی از رایج‌ترین و در عین حال مهم‌ترین مشکلات دارندگان دوربین مدار بسته است. اینکه بعد از مدتی می‌خواهید تصاویر ضبط شده دوربین مدار بسته خودتان را ببینید و یا تنظیمات آن را تغییر دهید، و دستگاه از شما رمز عبور می‌خواهد تازه متوجه می‌شوید که آن را فراموش کرده‌اید، و بدون رمز به هیچ کدام از آنها دسترسی ندارید.

توجه

کاربر گرامی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر روش‌های بازیابی رمز عبور و ریست پسورد دستگاه‌های دی وی ار(dvr) و دوربین مدار بسته، ممکن است با روش‌های گفته شده در این مقاله نتوان ریست پسورد و بازیابی رمز دستگاه خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است دستگاه‌های سری جدید به هیچ عنوان رمز پیش فرض ندارند. و برای بازیابی رمز آنها باید از نرم افزارهای تخصصی استفاده کرد.

هر کجای ایران که تشریف دارید برای بازیابی رمز عبور و ریست پسورد دستگاه(dvr) خود همین حالا با ما تماس بگیرید:

بازیابی رمز عبور به صورت آنلاین و هزینه آن 290 هزار تومان می‌باشد.

مشاوره تلفنی
مشاوره در واتس آپ
مشاوره در تلگرام

فراموشی رمز دوربین مداربسته هم شامل خود دوربین می‌شود و هم شامل دستگاه ضبط تصاویر (NVR و یا DVR). در این مقاله از سایت امنیت۲۴ قصد داریم به روش‌های بازیابی دستگاه ضبط تصاویر بپردازیم. اگر شما به دنبال یافتن حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

فراموشی رمز دوربین مداربسته

فراموشی رمز دوربین مداربسته یکی از اتفاقات مهم برای صاحبان دوربین مداربسته می‌باشد. در صورت فراموشی رمز دوربین مداربسته دیگر نمی‌توانید فیلم‌های ضبط شده را مشاهده کنید و یا به تنظیمات دستگاه خود بروید.

در گذشته دوربین‌های مداربسته داای رمز پیش فرض بودند و در صورت فراموشی به راحتی با آنها دستگاه را باز می‌کردیم. ولی دوربین‌های مدار بسته امروزی دارای رمز پیش فرض نیستند و برای باز کردن رمز آنها باید از نرم افزارهای تخصصی کمک گرفت.

پیشنهاد به شما: برای ریست پسورد دوربین داهوا لطفا به مقاله بازیابی رمز dvr داهوا مراجعه کنید.

چگونه رمز دوربین مداربسته را پیدا کنیم؟

چگونه رمز دوربین مدار بسته خود را باز کنیم؟ این سوال افرادی می‌باشند که رمز دوربین مداربسته خود را فراموش کرده‌اند. در گذشته این کار با استفاده از رمز پیش فرض دوربین‌ها انجام می‌شده است ولی امروزه این روش دیگر منسوخ شده است.

در بازار برندهای معروف و متفرقه زیادی وجود دارد که در بعضی از موارد برای بازیابی هر کدام باید چندین روش را امتحان کرد تا به نتیجه رسید. ریست و بازیابی دستگاه‌های قدیمی نسبت به دستگاه‌های جدید بسیار راحت‌تر است و دستگاه‌های جدید به راحتی ریست نمی‌شوند. به خاطر سواستفاده‌های که از همین راحتی ریست بوده است که موجب شده شرکت‌های سازنده هر روز به پیچیده‌تر شدن این عمل اقدام کنند. همچنین این روش‌ها در حال تغییر هستند و هر روز برای ریست کردن باید روش‌های جدیدی انجام داد.

در این مقاله قصد داریم روش‌های قدیمی و موجود را بیان کنیم و همچنین در صورت اطلاع از روش‌های جدید آن را به این مقاله اضافه کنیم. ولی همانطور که در بالا گفته شد شاید این روش‌ها نتواند جوابگو کار شما باشد و در آن صورت می‌بایست از فرد متخصص کمک بگیرید.

بازیابی رمز دوربین مداربسته می‌تواند هم به صورت سخت افزاری و هم به صورت نرم افزاری انجام شود.

نکته مهم: در مواقعی که رمز دوربین مداربسته فراموش کرده‌اید و نیاز دارید تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید به هیچ عنوان برای دیدن تصاویر هارد دستگاه را به کامپیوتر وصل نکنید. این کار ممکن است باعث شود اطلاعات هارد، معیوب شود و در مواقعی با کارهایی نظیر ریکاوری هم نمی‌توان کل اطلاعات را برگرداند. معیوب شدن اطلاعات بدین منظور اتفاق می‌افتد که که فرمت دستگاه دوربین مدار بسته با فرمت کامپیوتر متفاوت است و کامپیوتر برای خواندن اطلاعات نیاز به فرمت کردن هارد دارد و همین نیاز موجب معیوب شدن اطلاعات می‌شود.

بازیابی رمز dvr

بازیابی رمز dvr از مهم‌ترین خدمات ما در امنیت۲۴ می‌باشد. هر کجای ایران که تشریف دارید برای بازیابی رمز dvr خود با ما تماس بگیرید. رمز دی وی ار شما را، به صورت آنلاین باریابی می‌کنیم.

پیشنهاد به شما: برای ریست پسورد هایک ویژن لطفا به مقاله بازیابی رمز دی وی ار هایک ویژن مراحعه کنید.

هر کجای ایران که تشریف دارید برای بازیابی رمز عبور و ریست پسورد دستگاه(dvr) خود همین حالا با ما تماس بگیرید:

بازیابی رمز عبور به صورت آنلاین و هزینه آن 290 هزار تومان می‌باشد.

مشاوره تلفنی
مشاوره در واتس آپ
مشاوره در تلگرام

مراحل بازیابی رمز و ریست دوربین مداربسته

برای بازیابی رمز دوربین مداربسته می‌توان از مراحل زیر استفاده کرد:

روش اول: استفاده از رمز های پیش فرض خود دستگاه:

روش دوم استفاده از دکمه Esc: در بعضی از دستگاه‌های قدیمی و  همچنین متفرقه، دکمه‌ای به نام Esc وجود دارد. برای استفاده از این روش در حالتی که دستگاه خاموش است دکمه Esc را نگه داشته و دستگاه را روشن کنید. در هنگام روشن شدن صدای بوقی شنیده می‌شود و ممکن است دستگاه ریست شود.

روش سوم: در داخل بعضی از دستگا‌ه‌ها دکمه ریست وجود دارد، که با زدن آن دستگاه ریست می‌شود. برای این منظور باید پیچ‌های قاب دستگاه را باز کرده و ببینید که در داخل آن دکمه ریست وجود دارد یا نه. اگر وجود داشت با زدن دکمه دستگاه ریست می‌شود.

روش چهارم خارج کردن باتری مادربرد دستگاه. این روش در بعضی از مدل‌ها ممکن است باعث ریست شود. وظفیه باطری مادر در اصل حفط تنظیمات ساعت و تنظیمات شخص سازی شده، دستگاه است.  برای این منظور باطری را از جای خود در آورده و به وسیله پیچ گوشتی دو سر جای باطری روی مادربرد رابرای تخلیه بار الکتریکی آن به می‌زنیم و بعد از ۱۰ دقیقه دوباره باطری را در جای خودش قرار می‌دهیم.

روش پنجم: بر روی مادربرد بعضی از دستگاه دو پین برای ریست کردن قرار داده شده است. با اتصال این پین‌ها با هم ممکن است دستگاه ریست شود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید باید پیچ‌های قاب دستگاه را باز کرده و در صورتی که این پین‌ها را روی مادربرد مشاهده کردید و در حالتی که دستگاه خاموش است با پیچ گوشتی این دو را به هم متصل کنید. اگر ریست شد که هیچ ولی اگر نشد در حالت روشن هم این کار را تست کنید.

بازیابی رمز دوربین مداربسته
اتصال پین‌های مادربرد برای ریست دوربین مداربسته
بازیابی رمز دوربین مدار بسته دستگاه های قدیمی
بازیابی رمز دوربین مدار بسته – عکس شماره دو

روش ششم: استفاده از نرم افزارهایی که برای این منظور درست شده است. تعداد این نرم‌ افزارها زیاد است و باید بدانید که از هر کدام در چه زمانی استفاده می‌شود.

روش هفتم: فلش کردن دستگاه

کلام آخر

در این مقاله تعدادی از روش‌های ابتدایی ریست و بازیابی رمز دوربین مداربسته را بیان کردیم. در بعضی از موارد ممکن است که روش‌های گفته شده عملی نباشد و همچنین این روش‌ها در حال منسوخ شدن هستند و شرکت‌های سازنده از روش‌های پیچیده‌تری برای ریست و بازیابی رمز دوربین مداربسته استفاده می‌کنند. اگر سوالی و یا تجربه مفیدی در این زمینه دارید خوشحال می‌شویم که آن را برای استفاده م و کاربران در قسمت نظرات بیان کنید.

هر کجای ایران که تشریف دارید برای بازیابی رمز عبور و ریست پسورد دستگاه(dvr) خود همین حالا با ما تماس بگیرید:

بازیابی رمز عبور به صورت آنلاین و هزینه آن 290 هزار تومان می‌باشد.

مشاوره تلفنی
مشاوره در واتس آپ
مشاوره در تلگرام

سوالات پر تکرار:

آیا با فراموشی رمز دی وی ار می‌توان فیلم‌های ضبط شده را مشاهده کرد؟ خیر برای مشاهده فیلم‌های ضبط شده نیاز به رمز دارید.

آیا شما بازیابی رمز دی وی ار هم انجام می‌دهید؟ بله تخصص ما بازیابی رمز دی وی ار است.

چگونه رمز دوربین مداربسته را پیدا کنیم؟ رمز دوربین مداربسته پیدا نمی‌شود بلکه باید آن را بازیابی کرد. در گذشته با رمز پیش فرض انجام می‌شد ولی امروزه با نرم افزارهای تخصصی انجام می‌شود.

امنیت۲۴، learncctv

میانگین امتیاز ۴٫۵ / ۵٫ تعداد آرا ۲

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

7 دیدگاه برای “فراموشی و بازیابی رمز dvr و دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *