بازیابی رمز و ریست پسورد دستگاه دی وی ار هایک ویژن

رمز پیش فرض و ریست پسورد هایک ویژن
۴
(۲)

بازیابی رمز دستگاه دی وی ار (dvr) هایک ویژن

فراموشی رمز عبور و بازیابی و ریست دستگاه دی وی ار هایک ویژن (Hikvision) یکی از مشکلات صاحبان دوربین مداربسته می‌باشد. در زمانی که قصد دارید تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید و یا هنگامی که می‌خواهید به قسمت تنظیمات دستگاه وارد شوید نیاز به رمز عیور دارید.

توجه

کاربر گرامی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر روش‌های بازیابی رمز عبور و ریست پسورد دستگاه‌های دی وی ار(dvr) و دوربین مدار بسته، ممکن است با روش‌های گفته شده در این مقاله نتوان ریست پسورد و بازیابی رمز دستگاه خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است دستگاه‌های سری جدید به هیچ عنوان رمز پیش فرض ندارند. و برای بازیابی رمز آنها باید از نرم افزارهای تخصصی استفاده کرد.

هر کجای ایران که تشریف دارید برای بازیابی رمز عبور و ریست پسورد دستگاه(dvr) خود همین حالا با ما تماس بگیرید:

بازیابی رمز عبور به صورت آنلاین و هزینه آن 290 هزار تومان می‌باشد.

مشاوره تلفنی
مشاوره در واتس آپ
مشاوره در تلگرام

رمز پیش فرض(پسورد دیفالت) هایک ویژن

رمز پیش فرض هایک ویژن چیست؟ ریست پسورد آن چگونه انجام می‌شود؟ شرکت هایک ویژن یکی از شرکت‌های مطرح در تولید دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی است. این شرکت توانسته با تولید انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی به یکی از برندهای مطرح در این حوزه تبدیل شود.

پیشنهاد به شما: جهت بازیابی و ریست پسورد دوربین داهوا لطفا مقاله بازیابی رمز دستگاه داهوا بدون ایمیل مراجعه کنید.

رمز پیش فرض یا پسورد دیفالت هایک ویژن

تقریبا تا سال ۲۰۱۶ دستگاه‌های هایک ویژن با رمز پیش فرض ریست می‌شدند. به عبارت دیگر در هنگام فراموشی رمز عبور برای ریست کردن آنها کافی بود رمز پیش فرض را وارد کنید تا دستگاه ریست شود. این رمزها عبارت بودند از:

نام کاربری رمز پیش فرض
admin ۱۲۳۴۵
admin HIK12345

اما به دلیل ریست شدن آسان دستگاه‌ها با این رمز پیش فرض و همچنین دسترسی راحت به فیلم‌های ضبط شده موجب پیش آمدن مشکلات زیادی شد. تا جایی که شرکت هایک ویژن ریست پسورد با رمز پیش فرض را حذف و کرد و روش‌های دیگری را جایکگزین آن کرد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

ریست پسورد دستگاه و دوربین هایک ویژن

همانطور که در پاراگراف قبلی گفته شد تقریبا تا سال ۲۰۱۶ ریست پسورد دستگاه‌های هایک ویژن از طریق رمز پیش فرض انجام می‌شد. که به علت هک شدن راحت این دستگاه‌ها با این رمز پیش فرض این روش دیگر منسوخ شد، و دو روش جایگزین آن شد که عبارتند از:

  • ریست پسورد از طریق خود دستگاه
  • ریست پسورد از طریق نرم افزار SDAP

ریست پسورد dvr هایک ویژن از طریق خود دستگاه:

این روش فقط برای مدل‌هایی خاصی از هایک ویژن قابل انجام است. این مدل‌ها عبارتند از: سری‌های HUHI-F, HQ, DS-HG در دستگاه‌های (V3.4.80)DVR  و همچنین سری‌های E, I و K در دستگاه‌های (V3.4.90)NVR

برای شروع در منو دستگاه NVR یا DVR در قسمت پایین صفحه سمت چپ کلیک کرده  تا صفحه ریست پسورد دستگاه ظاهر شود. بعد شماره سریال(Serial Number) و همچنین زمان شروع دستگاه(Device Start Time) برای پشتیبانی هایک ویژن ارسال کنید. پس از ارسال از طرف هایک ویژن برای شما کد امنیتی ایمیل می‌شود که با وارد کردن این کد می‌توانید پسورد جدید را برای دستگاه تعریف کنید.

ریست پسورد دی وی ار هایک ویژن از طریق برنامه SDAP:

برای ریست پسورد از طریق برنامه SDAP ابتدا باید آن را دانلود و نصب کنید. برای دانلود آن کافی است وارد لینک زیر از سایت هایک ویؤن شوید و آن را دانلود کنید.

هر کجای ایران که تشریف دارید برای بازیابی رمز عبور و ریست پسورد دستگاه(dvr) خود همین حالا با ما تماس بگیرید:

بازیابی رمز عبور به صورت آنلاین و هزینه آن 290 هزار تومان می‌باشد.

مشاوره تلفنی
مشاوره در واتس آپ
مشاوره در تلگرام
دانلود نرم افزار SADP از سایت هایک ویژن

بعد از دانلود و نصب آن، دستگاه را با کابل شبکه به کامپیوتر وصل کنید. سپس برنامه را اجرا کنید تا دستگاه‌های متصل به کامپیوتر را شناسایی کند. بعد هم مانند شکل زیر دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و در قسمت پایین سمت راست دکمه Forget Password را بزنید. در این مرحله یکی از سه پنجره زیر برای شما ظاهر می‌شود که هر کدام را توضیح خواهیم داد.

ریست پسورد دوربین هایک ویژن
ریست پسورد دوربین هایک ویژن

اگر پنجره شماره ۱ ظاهر شد- روش اول ریست پسورد با اطلاعات دستگاه(Device Information): در این حالت با ارسال شماره سریال دستگاه برای واحد پشتیبانی شرکت هایک ویژن، کد امنیتی برایتان ایمیل می‌شود که با وارد کردن آن دستگاه ریست می‌شود. و رمز آن به ۱۲۳۴۵ تغییر پیدا می‌کند. این رمز را بعد از ورود باید را تغییر بدهید. شماره سریال دستگاه را باید در قسمت مشخص شده وارد کنید.

هر کجای ایران که تشریف دارید برای بازیابی رمز عبور و ریست پسورد دستگاه(dvr) خود همین حالا با ما تماس بگیرید:

بازیابی رمز عبور به صورت آنلاین و هزینه آن 290 هزار تومان می‌باشد.

مشاوره تلفنی
مشاوره در واتس آپ
مشاوره در تلگرام

توجه داشته باشید که از این بین کدهای ارسال شده  برای ایمیل شما، کدی را انتخاب کنید که با تاریخ روز مطابقت داشته باشد.

رست پسورد دوربین هایک ویژن
تصویر روش اول

پیشنهاد به شما: جهت نصب دوربین مداربسته و اطلاع از قیمت و هزینه نصب آن به مقاله نصب دوربین مدار بسته مراجعه کنید.

اگر پنجره شماره ۲ ظاهر شد- روش دوم ریست پسورد  از طریق فایل XML: در این روش از پنجره ظاهر شده روی دکمه  Export کلیلک کرده و فایل XML را در پوشه‌ای در کامپیوتر خود ذخیره کنید. سپس این فایل را برای پشتیبانی هایک ویژن ارسال کنید. بعد از ارسال این فایل، از طرف شرکت هایک ویژن فایل رمزگذاری شده Encrypt File برای شما ارسال می‌شود.

توجه: این فایل تا ۴۸ ساعت اعتبار دارد.

ریست پسورد هایک ویژن
تصویر روش دوم

سپس این فایل را باید با استفاده از دکمه Import File بارگذاری کنید. بعد از بارگذاری دستگاه شما ریست می‌شود و می‌توانید برای آن پسورد جدید تعریف کنید.

اگر پنجره شماره ۳ ظاهر شد- روش سوم ریست کردن از طریق کیو آر کد(QR Code): در این روش هم می‌توانید مانند روش دوم فایل XML را ذخیره کنید و بعد آن را برای پشتیبانی هایک ویژن ارسال کنید و هم کیو آر کد را برای پشتیبانی هایک ویژن بفرستید.

برای استفاده از کیو آر کد، کافی است از آن عکس بگیرید و آن را به پشتیبانی هایک ویژن ارسال کنید. یعد از ارسال، از پشتیبانی هایک ویژن کدی برای برای شما ایمیل می‌شود که با آن می توانید دستگاه را ریست کنید. گزینه Input key را انتخاب و کد را در کادر مربوطه کپی کنید. و بعد پسورد جدید را تعریف می‌کنید.

ریست پسورد دوربین هایک ویژن
ریست پسورد هایک ویژن از طریق کیوآر کد

توجه: اگر بخواهید پسورد دوربین‌ها را هم ریست کنید کافی است همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید تیک شماره ۳ را یزنید.

کلام آخر

در این مقاله از مجله سایت امنیت۲۴ درباره رمز پیش فرض و ریست پسورد هایک ویژن صحبت کردیم. گفته شد که چگونه می توان از طریق برنامه و یا خود دستگاه ریست پسورد را انجام داد. امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد. همچنین در پایان خوشحال می‌شویم اگر تجربه مفید و یا سوالی در این مورد دارید در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.

هر کجای ایران که تشریف دارید برای بازیابی رمز عبور و ریست پسورد دستگاه(dvr) خود همین حالا با ما تماس بگیرید:

بازیابی رمز عبور به صورت آنلاین و هزینه آن 290 هزار تومان می‌باشد.

مشاوره تلفنی
مشاوره در واتس آپ
مشاوره در تلگرام

سوالات متداول:

  • آیا شما بازیابی رمز دستگاه دی وی ار هایک ویژن هم انجام می‌دهید؟ بله بازیابی رمز هایک ویژن هم انجام می‌دهیم.
  • ریست پسورد دوربین و دستگاه هایک ویژن به چه صورت انجام می‌شود؟ ریست پسورد هایک ویژن به صورت آنلاین و از سراسر ایران انجام می‌شود.

امنیت۲۴، hikvision

 

میانگین امتیاز ۴ / ۵٫ تعداد آرا ۲

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

23 دیدگاه برای “بازیابی رمز و ریست پسورد دستگاه دی وی ار هایک ویژن

    • امنیت24 گفته:

      درود بر شما
      برای ریست پسورد لطفا با شماره ۰۹۱۹۰۴۰۷۱۲۷ تماس بگیرید.
      در قدم اول باید از صفحه ایی که نام کاربری و رمز عبور میخواد عکس بگیرید و در واتس آپ و یا تلگرام به شماره بالا بفرستید

  1. حدیث کاظمی گفته:

    آیا با فراموشی رمز دستگاه دوربین مداربسته هایک ویژن می‌توانیم فیلمهای ضبط شده را مشاهده کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *