مشاوره دوربین مدار بسته

مشاوره دوربین مداربسته
۵
(۳)

مشاوره رایگان دوربین مداربسته

مشاوره دوربین مداربسته برای افرادی که شناخت کمی نسبت به آن دارند بسیار مفید و مهم است. زیرا با مشاوره درست از هزینه‌های اضافی در آینده گرفته خواهد شد، و با یک مشاوره درست و اصولی قبل از خرید و اجرا فرد می‌تواند مناسب‌ترین سیستم مورد نیاز خود را دریافت کند. در این مقاله از سایت امنیت۲۴ قصد داریم توضیحاتی مفید در قالب یک مشاوره دوربین مدار بسته رایگان بگوییم.

"امنیت24" با انجام صدها پروژه موفق در این زمینه و کسب تجربه‌های فراوان و با ارزش، نیاز شما کارفرمایان عزیز را به خوبی شناخته و مناسب‌ترین سیستم امنیتی مورد نیاز شما را با پشتیبانی ویژه و قیمت مناسب اجرا می‌کند.

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره دوربین مداربسته (مناسب عموم افراد)

مشاوره دوربین مدار بسته تا حدودی شبیه به جمع کردن کامپیوتر است ولی از آن خیلی پیچیده‌تر می‌باشد. همانطور که کامپیوتر از قطعات مختلفی مانند هارد، سی پی یو، کارت گرافیک، رم، مانیتور و . . .  تشکیل شده است، یک سیستم دوربین مدار بسته هم از اجزای مختلفی مانند دوربین، نوع ارتباط بین اجزای دوربین و سیستم، دستگاه ضبط تصاویر و هارد تشکیل شده است.

پیشنهاد به شما: برای نصب دوربین مداربسته در اسلامشهر و مناطق اطراف آن(نسیم شهر، واوان و . . .) لطفا به مقاله نصب دوربین مداربسته در چهاردانگه مراجعه کنید.

در کنار شما هستیم

برای مشاوره و بازدید آنلاین و اطلاع از قیمت

نصب دوربین مدار بسته با ما تماس بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان
مشاوره رایگان در واتس آپ
مشاوره رایگان در تلگرام

1- تماس با امنیت24 و اعلام درخواست مشاوره حضوری

2- مشاوره حضوری و بررسی نیاز و خواسته‌های مشتری و ارائه پیش فاکتور

3- پرداخت 30 درصد مبلغ پیش فاکتور و شروع کار

4- پرداخت 40 درصد دیگز از پیش فاکتور در حین انجام کار

5- صدور فاکنور نهایی و تسویه کامل 30 درصد باقی مانده

6- آموزش کار با سیستم  و شروع دوره پشتیبانی رایگان به مدت ۳ ماه

مشاوره رایگان دوربین مداربسته

با این تفاوت که عموم افراد به دلیل تماس روزانه با کامپیوتر نسبت به بیشتر قطعات آن شناخت کافی پیدا کرده‌اند و خود تا حدودی می‌‌توانند ویژگی کامپیوتری که متناسب با نیازشان است را حدس بزنند. به عنوان مثال شخصی که قرار است با کامپیوتر کار گرافیکی انجام دهد قطعا می‌داند که باید کارت گرافیکی با حجم بالایی را انتخاب کند.

ولی در دوربین مداربسته این طور نیست و خیلی از افراد شناخت کافی و درستی از آن ندارند. و وجود یک مشاوره مجرب، متبحر و صادق در زمان خرید بسیار لازم است. در ادامه ما نکات مهم نصب دوربین مداربسته را با بیان ساده و قابل فهم برای آشنایی عموم افراد خواهیم گفت. همچنین در جلسه مشاوره نیز تا حدودی زیادی در مورد این موارد نیز صحبت می‌شود.

انواع دوربین مداربسته

دوربین‌های مدار بسته از لحاظ  تکنولوژی و نحوه ارتباط با هم به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

۱- دوربین‌های آنالوگ: این نوع از دوربین‌های مدار بسته نسل اول دوربین‌های مدار بسته به شمار می‌روند که می‌توان گفت عمرشان در حال به پایان رسیدن هستند. خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و به راحتی در بازار نیز یافت نمی‌شوند. ارتباط آنها در سیستم با کابل کواکسیال(Coaxial Cables) انجام می‌شود.

تنها مزیت دوربین‌های مدار بسته آنالوگ قیمت پایین آنها بوده است. این دوربین‌ها از نظر کیفیت تصویربرداری، کیفیت مطلوبی نداشتند.

۲- دوربین‌های مدار بسته AHD یا HD: نسل بعدی دوربین‌های مداربسته، دوربین‌های AHD یا HD هستند. کیفیت تصویر این نسل از دوربین‌ها در مقایسه با نسل قبلی ارتقا پیدا کرده است. اتصال آنها در سیستم همانند دوربین‌های آنالوگ با کابل کوکسیال انجام می‌شود. برخی از مدل‌های این نسل توانایی فیلم برداری HD یا ۴K را نیز دارند.

این دوربین‌ها در دو نمونه متفاوت وارداتی و مونتاژ داخل در بازار به وفور یافت می‌شوند. دوربین‌های AHD یا HD مونتاژ داخل، در بازار بیشتر به اسم نونیم (no name) شناخته می‌شوند. به دلیل قیمت پایین آنها در مقایسه با محصولات وارداتی حجم بالایی را در بازار به خود اختصاص داده‌اند. برای خرید دوربین‌های مونتاژ داخل باید خیلی دقت زیادی کنید چون نمونه‌های بی‌کیفیت زیادی در این دسته وجود دارند. ولی در کنار نمونه‌های بی‌کیفیت، نمونه‌های با کیفیت هم وجود دارد.

در کل برای خرید دوربین‌های مونتاژ داخل از فروشگاه‌های قابل اعتمادی اقدام کنید. برای این که بیشتر این محصولات برند، کاتالوگ و دفترچه خاصی ندارند و خرید انها بیشتر بر مبنای اعتماد صورت می‌گیرد.

پیشنهاد به شما: برای نصب دوربین مداربسته در تهران لطفا به مقاله شماره نصاب دوربین مداربسته مراجعه کنید.

از برندهای معروف وارداتی می‌توان به داهوا (Dauha) و هایک ویژن (Hikvision) اشاره کرد. این محصولات با گارانتی‌های مختلفی مانند فراگستر و . . . در بازار پیدا می‌شوند. کیفیت تصویر این دوربین‌ها از کیفیت تصویر دوربین‌های مونتاژ داخل بسیار بالاتر است. قیمت بالای این دوربین‌ها یکی از معایب آنها به شمار می‌رود.

این برندها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستد و تنها ایراد آنها قیمت نسبتا بالای انها نسبت به دوربین های آنالوگ و AHD است.

دوربین‌های AHD یا HD بیشتر مناسب پروژهای کوچک(زیر ۱۰ دوربین) هستند. مثلا برای ساختمان، پارکینگ، حیاط و کوچه گزینه خوبی هستند و نیازهای شما را به خوبی بر طرف می‌کنند. همچنین برای فضاهایی که نور بسیار زیادی دارند بهتر است از دوربین‌هایی استفاده کنید که قابلیت WDR (Wide Dynamic Range) را داشته باشند. این قابلیت باعث می‌شود که نورهای محیط فیلتر شوند و کیفیت تصویر به مراتب بالا می‌رود.

۳- دوربین های مدار بسته IP(آی پی) یا شبکه: دوربین‌های مداربسته IP آخرین نسل دوربین‌های مدار بسته به شمار می‌روند. اتصال این دوربین‌ها با کابل شبکه است. بالاترین امکانات دوربین‌های مدار بسته آی پی دارند. از سرعت انتقال، کیفیت بالای تصویر گرفته تا پردازش‌های مختلف روی تصاویر از قابلیت‌های این دوربین‌ها هستند. قیمت بالای این دسته از دوربین‌ها مهم‌ترین عیب آنها هستند.

این دوربین‌ها مناسب ادارات و سازمان‌هایی هستند که نیاز به تعداد زیادی دوربین(بالای ۱۰دوربین) دارند.

دستگاه ضبط تصاویر(DVR-NVR)

دستگاه ضبط تصاویر دستگاهی است که تصاویر دوربین‌ها برای پردازش و ذخیره به آن منتقل می‌شوند. توجه داشته باشید به دستگاه‌های ضبط تصاویری دوربین‌های AHD یا HD دستگاه DVR گفته می‌شود و به دستگاه‌های ضبط تصاویر دوربین‌های آی پی دستگاه NVR گفته می‌شود.

نکته مهم: دستگاه‌های DVR-NVR حتما باید با دوربین‌های موجود در سیستم هم‌خوانی داشته باشد.

۴ فاکتور مهم در انتخاب دستگاه DVR-NVR عبارتتد از:

۱-تعداد کانال ۲-رزولوشین تصویر ۳-کیفیت ضبط تصاویر ۴-فرمت ذخیره سازی از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب این دستگاه‌ها هستند.

تعداد کانال‌های دستگاه DVR به تعداد دوربین‌های موجود در سیستم بستگی دارد و باید به تعداد آن باشد. بعد از مشخص شدن تعداد دوربین، باید رزولوشن دستگاه ضبط کننده را مشخص شود. رزولوشین دستگاه DVR باید برابر یا بالاتر از رزولوشین دوربین مدار بسته باشد تا بتواند تصاویر ارسالی از دوربین‌ها را نمایش دهد.

فاکتور بعدی این است که DVR-NVR، تصاویر را با چه کیفیتی ذخیره می‌کند. در بیشتر موارد DVRها را کیفیتی پایین‌تر از کیفیت واقعی ذخیره می‌کنند.

و فاکتور آخر فرمت ذخیره سازی است. DVR-NVRهایی که قابلیت فشرده سازی قوی‌تری دارند، می‌توانند مدت زمان بیشتری از تصاویر را ذخیره کنند. فاکتورهای گفته شده در قیمت دستگاه‌های DVR یا NVR تاثیر دارند.

هارد(Hard) یا فضای ذخیره سازی تصاویر

برای ذخیره تصاویر ارسال شده توسط دوربین‌ها نیاز به وسیله‌ای به نام هارد است. ظرفیت هارد دیسک باید متناسب با تعداد دوربین‌های سیستم، فرمت ذخیره سازی آنها و تعداد روزهایی که قصد داریم تصاویر ضبط شود دارد. برای تشخیص دقیق ظرفیت هارد برنامه ای وجود دارد که با دادن تعداد دوربین، فرمت ذخیره سازی تصاویر، تعداد روزهای ذخیره تصاویر، ظرفیت هارد مناسب سیستم را مشخص می‌کند.

پیشنهاد به شما: برای نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ آپارتمان لطفا مقاله نصب دوربین مداربسته در پارکینگ را حتما بخوانید.

همچین از جمله برندهای تولید کننده هارد، که هارد مخصوص دوربین مدار بسته نیز تولید می‌کند می‌توان به برند وسترن دیجیتال(Western Digital) اشاره کرد. توجه داشته باشید هاردهای تولیدی این برند در رنگ‌های متفاوت و برای مصارف مختلفی می‌باشد که رنگ بنفش آن مخصوص دوربین مدار بسته است.

ویژگی‌های دیگر دوربین مدار بسته

دوربین‌های مدار بسته دارای ویژگی‌های دیگر مانند دید در شب، حرارتی، تشخیص حرکت، تشخیص چهره و . . . نیز هستند که باید متناسب با نیاز و شرایط خود آنها را انتخاب کنیم.

کلام آخر:

همان طور که دیدید برای مشاوره دوربین مدار بسته و انتخاب درست و مناسب موارد بالا باید از یک متخصص مجرب و متبحر دوربین مداربسته کمک گرفت. امنیت ۲۴ در این زمینه می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این شرکت با انجام صدها مشاوره و اجرای موفق و کسب تجربه‌های با ارزش، نیاز شما کارفرمایان را به خوبی شناسایی می‌کند و متناسب با نیازها و در نظر گرفتن شرایط، مناسب‌ترین سیستم را اجرا می‌کند.

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا ۳

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

4 دیدگاه برای “مشاوره دوربین مدار بسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *