بهترین دوربین مداربسته

بهترین دوربین مداربسته
۵
(۱)

بهترین دوربین مداربسته یکی از مهمترین تجهیزاتی است که این روزها اکثر افراد بر روی فضاهای مختلف مانند دفتر کار، کارخانه، خانه و بسیاری از فضاهای دیگر نصب می‌کنند. زیرا استفاده از دوربین مدار بسته باعث افزایش امنیت فضا می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل افراد می توانند با بازبینی فیلم ضبط شده توسط دوربین از اتفاق که افتاده است به طور کامل مطلع شوند.

به همین دلیل در این مقاله از امنیت۲۴ قصد داریم به نقد و بررسی بهترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار بپردازیم، لازم به ذکر است بدانید شرکت های گوناگونی در حال حاضر در حوزه تولید و عرضه دوربین مدار بسته فعالیت می‌کنند، اما برندهای معرفی شده در این محتوا از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند. در نتیجه اگر شما این مقاله را با دقت مطالعه کنید مطمئنا می‌توانید یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید.

پیشنهاد به شما: برای انتخاب دوربین مداربسته یا دزدگیر اماکن حتما مقاله دوربین مداربسته یا دزدگیر اماکن را بخوانید.

از سوی دیگر بهتر است بدانید نقاط قوت و نقاط ضعف هر کدام از دوربین‌ها به صورت مجزا آشنا خواهید شد و این مسئله می‌تواند بر روی خرید دوربین مدار بسته توسط شما تاثیر مستقیم بگذارد، در نهایت اگر قصد دارید اطلاعاتی نسبت به بهترین دوربین های مداربسته موجود در کشور به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

نکات بسیار مهم قبل از خرید بهترین دوربین مدار بسته

در این قسمت از مقاله نقد و بررسی بهترین دوربین‌های مداربسته قصد داریم نکاتی را مطرح کنیم که شما باید قبل از خرید دوربین مدار بسته به این نکات توجه داشته باشید.

در ابتدا بهتر است بدانید دوربین‌های مداربسته مناسب برای فضای داخلی با دوربین‌های مدار بسته مناسب برای فضای خارجی کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند در نتیجه توجه کنید که دوربین را اشتباه خریداری نکنید. از سوی دیگر سعی کنید از دوربین‌های دید در شب استفاده کنید تا اگر در هر شرایطی میزان نور فضای مورد نظر شما کافی نبود در هنگام سرقت بتوانید با استفاده از دوربین مداربسته دید در شب که خریداری کرده اید چهره فرد را شناسایی کند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که در حال حاضر دوربین های دید در شب رنگی وارد بازار شده است که می تواند امنیت فضای مورد نظر شما را به شدت افزایش دهد پس از این نوع محصول غافل نشوید، در انتها بهتر است بدانید که برند تاثیر زیادی بر روی کیفیت محصول دارد در نتیجه پیشنهاد می کنیم دوربین مورد نظر خود را بین یکی از برندهایی که در قسمت زیر معرفی شده اند انتخاب کنید.

پیشنهاد به شما: برای انتخاب یک نصاب دوربین مدار بسته مجرب و متبحر حتما مقاله نصب دوربین مداربسته را بخوانید.

دوربین مداربسته برند سونی

همانطور که می دانید برند سونی یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است که در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و تا به امروز محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده است در نتیجه شما می‌توانید با اطمینان کامل برای خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی به سراغ این برند قدرتمند ژاپنی بروید، این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت سونی در حال حاضر دوربین آنالوگ تولید نمی‌کند و بخش اعظمی از تولیدات خود را به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است.بهترین دوربین مداربسته

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا ما در این بخش از نقد و بررسی بهترین دوربین های مداربسته به سراغ دوربین‌های شرکت سونی به عنوان اولین برند رفته‌ایم. در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که کیفیت دوربین های مداربسته سونی به شدت بالا می‌باشد و همین مسئله باعث شده که قیمت این محصولات هم در سطح بالایی قرار بگیرد در نتیجه یکی از دلایل کم بودن این محصول در بازار و قیمت بالای آن، قیمت است. در هر شرایط به هیچ وجه دوربین‌های دیگر را از لحاظ کیفیت نمی‌توانید با دوربین های شرکت سونی مقایسه کنید.

مزایا و معایب دوربین های مداربسته سونی

اگر بخواهیم به مزایا و معایب دوربین های سونی پردازیم بهتر است بدانید که نصب آنها بسیار آسان می باشد، از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است و نسبت به دوربین های آی پی دار که توسط برندهای دیگر تولید شده اند پیچیدگی کمتری دارد، از سوی دیگر باید به معایب دوربین های این برند هم اشاره کنیم، در واقع بهتر است بگوییم که تنها عیب دوربین های مداربسته سونی قیمت بالا آن ها می باشد.

آشنایی با دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن

دومین شرکتی که در حوزه تولید دوربین‌های مداربسته فعالیت می‌کند و ما قصد داریم محصولات این شرکت را به شما معرفی کنیم کمپانی هایک ویژن است. که توانسته این روزها نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند و بخش اعظمی از بازار را به خود اختصاص دهد. لازم به ذکر است بدانید که بسیاری از افراد به دلیل مستقر بودن این شرکت در کشور چین ترجیح می‌دهند که محصولات آن را خریداری نکنند زیرا بر این باور هستند که محصولات این شرکت از کیفیت پایینی برخوردار است اما تا به امروز شرکت هایک ویژن محصولات فوق العاده با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است و ما تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با این شرکت آشنا کنیم تا بتوانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت پایین و کیفیت بالا خریداری نمایید.

بهترین دوربین مداربسته هایک ویزن

بررسی مزایا و معایب دوربین های مداربسته هایک ویژن

اگر بخواهیم اطلاعاتی در مورد مزایای این دوربین‌ها در اختیار شما قرار دهیم بهتر است بگوییم که کیفیت بالا و قیمت پایین، عرضه نرم افزارهای مدیریتی، استفاده از هوش مصنوعی و نصب آسان  جزو مزایای دوربین‌های مداربسته این شرکت محسوب می‌شود. اما مطمئنا این دوربین همانند نمونه های دیگر دارای نقاط ضعف هم است که آن هم وجود محصولات تقلبی با نام تجاری هایک ویژن در بازار است، از سوی دیگر دوربین‌های اصلی شرکت هایک ویژن با برخی از دوربین‌های متفرقه سازگار نیست. در انتها بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که تنوع در دوربین‌هایی که بتوان به صورت همزمان صدا و تصویر را ضبط کند کم می‌باشد.

پیشنهاد به شما: برای اطلاع از پسورد دیفالت هایک ویژن حتما مقاله رمز پیش فرض هایک ویژن را بخوانید.

دوربین مداربسته برند داهوا

یکی دیگر از برندهایی که قصد داریم در مقاله بررسی بهترین دوربین‌های مداربسته به شما معرفی کنیم، برند داهوا است. که در حال حاضر یکی از برندهای معروف در داخل کشور محسوب می‌شود و محصولات با کیفیتی را هم به بازار عرضه می‌کند، لازم به ذکر است بدانید که این شرکت از سال ۲۰۰۱ تا به امروز توانسته نظر بسیاری از کاربران را جذب کند زیرا کیفیت محصولات این شرکت بسیار بالا است و حتی دوربین‌های مداربسته برند داهوا توانایی ضبط تصاویر با کیفیت ۴k را دارند.

بررسی مزایا و معایب دوربین های مداربسته داهوا

اگر بخواهیم اطلاعاتی در مورد نقاط قوت این محصول در اختیار شما قرار دهیم بهتر است بگوییم سیگنال تصویر دوربین‌های مداربسته برند داهوا بسیار قوی است، از سوی دیگر شما از راه دور می‌توانید به تصویر های این دوربین با بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشید، در مجموع کیفیت تصویر دوربین های این شرکت بسیار عالی است اما برخلاف برند هایک ویژن، قیمت محصولات داهوا بالا می‌باشد به همین دلیل بسیاری از افراد به جای دوربین های داهوا به سراغ دوربین های مدار بسته شرکت هایک ویژن میروند.

کلام آخر

این مقاله از سایت امنیت۲۴ سعی کردیم شما را با بهترین برند‌های دوربین مدار بسته آشنا کرده باشیم. از آنجا که هر روز برندها و مدل‌های جدیدتری وارد بازار می‌شود به شما قول می‌دهیم که این مقاله را هر چند وقت یکبار بروز رسانی کنیم. همچنین اگر تجربه و یا سوالی در این زمینه دارید خوشحال می‌شویم در قسمت ثبت دیگاه در پایین صفحه برای ما ارسال کنید.

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا ۱

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

1 دیدگاه برای “بهترین دوربین مداربسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *